Zuhuratbaba Mah. Zuhuratbaba Sok No:30 D:7 Bakırköy İstanbul 0537 974 05 98

Bordrolama Hizmeti.

Bordro kelimesi, çalışma hayatında sıklıkla duyduğumuz bir kelimedir. Çalışan bir kişinin aldığı maaşa etki eden tüm faktörlerin ilgili yasal kanunlar ve mevzuata göre kayıt altına alınarak düzenlenmesine denilmektedir. Oldukça dikkat gerektiren bir iştir. Bu sebeple bordrolama hizmeti alırken bu konuda uzman ve deneyimli kişilerle çalışılması tercih edilmelidir.

Çalışan bir kişinin emeğinin karşılığını alabilmesi ve gerekli durumlarda doğacak tazminatını alabilmesi bordrolama hizmeti ile ilgilidir. Şirketlerin insan kaynakları departmanından düzenlenebildiği gibi, şirketten bağımsız bir kuruluş tarafından da bordrolama hizmeti alınabilir.

İşverenler kadar, çalışanlar için de bordro önemli bir belgedir. Bu nedenle çalışanın maaş bilgilerinin doğru bir şekilde bordrolaması, şirketinize olan güveni ve çalışan bağlılığını da arttırmaktadır.


 

Bordrolama Hizmeti Neleri Kapsar?

Babal Müşavirlik olarak verdiğimiz bordrolama hizmeti;

  • Personelin işe giriş tarihinden, işten çıkış sürecine kadar yapılması gereken SGK işlemlerin yürütülmesi,
  • Ücret bordrolarının hazırlanması,
  • Ücret bordrolarının şirket yetkilileri ve personeleraporlanması,
  • Banka ödeme işlemleri çerçevesinde gerekli raporlamaların yapılması,
  • Aylık SGK ve İŞKUR bildirimlerinin yapılması,
  • Avans ve icra süreçlerinin başlatılması, yönetilmesi ve takibine bağlı tüm süreç,
  • Maliyet raporlarının hazırlanması,
  • Bordro verilerinin muhasebeleştirilmesi,
  • Personel özlük yönetiminin yapılması,
  • Otomatik BES işlemlerinin yürütülmesi ve raporlanması,
  • Mevzuat Danışmanlığı, gibi konuları kapsar.

Mevzuata hâkim olmak oldukça önemli konudur. Tüm bu işlemlerin zamanında yapılması, takibi, raporlanması ve sunumu detaylı bir iştir. Şirketinizin departmanı ile ortak yürütülen işlerin ise kontrolü de yine bordrolama hizmeti kapsamındadır.


 

Bordrolama Hizmetini Dışarıdan Almanın Faydaları Nelerdir?

Öncelikle iş yeriniz için bordrolama hizmeti sizin adınıza dışarıdan yapıldığında, ilgili mevzuatlara pek hâkim olmanız aranmaz. Değişen yasaların takibi, danışmanlık firmamız tarafından yapılarak size bildirilir. Ayrıca insan kaynakları departmanınızın iş yükünü hafifleterek, personele verilmesi gereken eğitimleri planlayıp oluşturma, performans yönetimi, kariyer planlama, işe alım süreçleri gibi konulara daha fazla vakit ayırabilirler.

Ayrıca bordrolama hizmeti için sağlamanız gereken donanım maliyetlerini yapmanıza gerek kalmaz. Ücret hesaplama işlemleri tarafımızdan sağlanarak ücretlendirmeye yönelik gizliliği en üst seviyeye çıkarmış olursunuz. Aynı şekilde bordrolama hizmeti için dışarıdan kurumsal bir firma ile anlaştığınızda yine işlemleri yürütecek olan personel ihtiyacını da ortadan kaldırmaktadır. Bu sayede şirketinizi, maliyet ve zaman anlamında tasarruf sağlamış olur.

Ücret artışlarının hazırlanması, çizelgelerin oluşturulması, raporlanarak şirkete sunulması gibi hizmetleri bordrolama hizmeti altında sizlere sağlamaktayız.

17 yıllık deneyimin verdiği güvenle, danışmanlığını yaptığımız tüm konular için tarafsız olarak sizlere kaliteli hizmetler sunmaktayız. Bordrolama hizmeti kapsamında bilgi edinmek istediğiniz her türlü konuyu gerek bizi arayarak gerek toplantılar düzenleyerek elde edebilirsiniz. Sağladığımız şeffaflık doğrultusunda sorunsuz bir çalışma modeli sunmaktayız.


 

Bordrolama Hizmeti Almak İçin Ne Yapmak Gerekir?

Öncelikle doğru bir hizmet almak için iyi bir araştırma yapmanız gerekir. Bordrolama hizmeti ile ilgili olarak gerekli tüm mevzuat ve yasalara hâkim, deneyimli ve gerekli donanıma sahip profesyonel hizmet sağlayan kurumları seçmelisiniz.

Şirketinizde kendi departmanınızda çalışan personelinizle ortak olarak yürütülen çalışmalar olabileceği gibi departmanınızdan bağımsız yürütülen çalışmalar da yapılmalıdır.

Ayrıca gerekli tüm yetkinlikleri edinmiş, gerekli sertifikalara sahip bir kurum olması önemlidir. 17 yıllık tecrübemizle sizlere gereken tüm hizmeti sağlamaktayız. Bordrolama hizmeti kapsam olarak oldukça geniştir. Bu nedenle zaman yönetimi konusunda sizlerin yanındayız.

  • Bordro ve sosyal güvenlik hakkında bilgi edinmek,
  • Bordro kayıtlarının işlenmesi ve incelenmesi ile ilgili işlemleri yürütmek,
  • İhbar, kıdem ve diğer tazminat yükümlülüklerinin hesaplanarak raporlanması,
  • E-bordro hazırlanması, gibi hizmetler hakkında da bilgi almak isterseniz, sizleri Babal Mali Müşavirlik büromuza davet ediyoruz.



Bordrolama Hizmeti Ne Avantaj Sağlar?

Babal Mali Müşavirlik Bürosu olarak bordrolama hizmeti ile hız, verimlilik, zaman yönetimi, maliyet, gizlilik, güvenirlilik gibi konular; sağlanan avantajlar arasında yer alır.

Yapılan çalışmaların, hazırlanan bordroların gizliliği önemli bir konu olduğu için üçüncü şahıslarla paylaşılmaz. Şirketinizdeki çalışanlarınızın işe giriş ve çıkışından- kullandıkları izin sürelerine kadar yapılan tüm yasal işlemler tarafımızdan takip edilerek zamanında sizlere rapor edilir. Edindiğiniz bilgilerin güvenirliği kesindir. Raporların hazırlanmasında tarafsızlık da önemli bir noktadır.

Babal Mali Müşavirlik Bürosu’nu seçtiğinizde, kurumsal şirketiniz için en iyi raporlama süreçleri de dahil olmak üzere kesintisiz olarak tüm konularda hizmet alırsınız.